About Me

My photo
Simple me. Less talk in reality but talk a lot in my head.

Friday, 10 June 2011

#7

Tuuuttt ~!!!

Kali ni aku nak citer sedikit KEMESRAAN satu keluarga ni . ^^ .
Aww ~ Aku sayang diorang gegila . =P Tiap-tiap hari bagi aku tergelak , bagi aku tersenyum dengan 
gelagat diorang . ^^ Selalu berlari sana sini . Tidur sana sini . Macam merempat pulaa . =P
Bila aku kemana je , diorang semua ikut . =3 Keluarga ni terdiri daripada * ekor . Ahahahahaha .
Aku citer pasal kucing aku laa . =P Wink !! ^^ Aku dah bela diorang selama 8 bulan . Wow ~!! Asal nya
Sudut apa ea ? =P
18SX jangan tengok .
Ahahahaha
cuma seekor kucing betina sahaja . =3 Dalam masa 3 bulan dia dah lahir kan 4 ekor kucing . Aww ~ Cute gitu ~ ^^ 3 ekor betina , sekor jantan . Arr ~!! Kucing jantan terakhir kat dalam rumah aku . Ahahahahahah ~!!
Selang dua bulan , MAK dia beranak lagi .Derr ~ Asal nye 4 ekor . Tapi lepas beberapa hari , sekor mati . Sob sob . =\ Kali ni sama juga . 3 ekor betina *tolak satu tinggal 2* and sekor jantan . Wahh ~!! Lagi sekor jantan . =D Semua cute-cute !! >.< Arr ~!! Nak je aku main baling-2 diorang tu . =3 
Kucing kau ada ? Ahahahaha
Baru je tadi , aku SNAP ! gambar dua ekor kucing yang aku sayang gegila ni . Aku tak reti sangat nak main snap-snap ni . =3 Apa-apa pun , aku jeles nye tengok dorang ~!!! >.< Kan best kalau tu aku ? Hee ~ *cukup laa berangan* 


Err ~ Sorry , ending aku tak best . Cukup laa membebel harini . =D

                                                                                         
to be continued....

No comments:

Post a Comment